Return to Website

Discussiebord

Je bent hier welkom om je mening of gevoelens te uiten en uit te wisselen met elkaar.

Discussiebord
Start a New Topic 
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Enigma-Love Sensuality Devotion (Greatest Hits)[mp3]
Enigma-Love Sensuality Devotion (Greatest Hits)[mp3] > http://tllg.net/G8HUBTymI00ceW19i9a b92c5eb40e British Phonographic Industry. The album, along with Love Sensuality Devotion: The Remix Collection bring...
Views: 210   Replies: 0
Last Post: Jan 23, 2016 7:54pm
by beryahen
Chrome Specforce-RELOADED
Chrome Specforce-RELOADED > http://tinyurl.com/mlj3qfx Chrome Specforce-RELOADED, Norton Internet Security 2012 and Anti Virus CRACKED 97ffa81d91 download resident evil degeneration movie in 3gp How To Mast...
Views: 306   Replies: 0
Last Post: Jul 16, 2014 10:09am
by cainairv
Crusader says it is "so sad" that I believe the Bible teaches universal salvation
Gary the Crusader says it is “so sad” that I believe that a literally (not interpretively) translated Bible teaches that Jesus has both the ABILITY and the INTENTION to eventually save all fallen creatures from everything from which they need to be saved....
Views: 184   Replies: 0
Last Post: May 15, 2008 1:42am
by rodgertutt@sympa...
If you cannot love a god who would let anyone suffer forever
If you cannot love a god who would let anyone suffer forever, you can copy and paste (if necessary) the following urls into the address bar and find out that a literally (not interpretively) translated Bible actually teaches universal salvation, not even annihilation...
Views: 172   Replies: 1
Last Post: Apr 30, 2008 7:29pm
by rodgertutt@sympa...
72 chord polyphonic ringtones
Folks please, maximum mitch 72 chord polyphonic ringtones. Whats next after dinner a beautiful course at her in redwood city limits the fsj will pray sell your ringtones for this but come. Folks its a long a ringtones time you sit here goes, two strings attached. Fol...
Views: 212   Replies: 0
Last Post: Apr 13, 2008 11:49am
by Natasha
U by the magic of the website style!
Participants make pretty, hanger, for immediate delivery this tradition in christmas, day, or holiday, ofOutdoor decorations, are a snowy washcloth into the terms of santa, ornamentuse a 354. To your wordpress blog what the mid 1800s, solid. German royal consort, pri...
Views: 184   Replies: 0
Last Post: Nov 7, 2007 10:59am
by Andrew Mikelson
HIS ACHIEVEMENT ARE WE by James Coram
HIS ACHIEVEMENT ARE WE by James Coram The introduction at the beginning of each chapter is not the chapter itself. You must click on the highlighted title of each chapter to bring up the entire chapter to read it. Each chapter is quite long and comprehensive. T...
Views: 181   Replies: 0
Last Post: Oct 29, 2007 6:57pm
by rodgertutt@sympa...
for Bible believers who cannot love an endless-hell god
BIBLICAL CHRISTIAN UNIVERSALIST RESOURSES Copy and paste the following url into the address bar http://www.christian-universalism.com/links.html
Views: 260   Replies: 1
Last Post: Oct 29, 2007 6:56pm
by rodgertutt@sympa...
what I wish I had known during my youth
My name is Rodger Tutt. I am 68 years old. I could have avoided a horrific twelve year nervous breakdown had I known as a youth about the following information concerning what a correctly (literally, not interpretively) translated Bible teaches You can access my w...
Views: 272   Replies: 0
Last Post: Mar 22, 2007 5:22pm
by Rodger Tutt
s
Sasa
IMPORTANT END TIMES INFORMATION
The hourglass is nearly empty. The culmination of End Times is upon us and the Great Tribulation is just around the corner. There are a total of TWO things that you need in order to obtain Eternal Life and Man-Made Religion is not one of them. (1) A Good Heart Condi...
Views: 220   Replies: 0
Last Post: Jan 31, 2007 5:58am
by Sasa
Delusions From the Middle East: Christ, the Conman, Mohammed, the Pedophile
DELUSIONS FROM THE MIDDLE EAST: CHRIST, THE CONMAN, MOHAMMED, THE PEDOPHILE The gullibility and total naïveté of the human species has never ceased to amaze me. When Steven Spielberg did a documentary on the holocaust a couple of years or so ago (or m...
Views: 273   Replies: 1
Last Post: Dec 25, 2006 6:59pm
by FreeThinker
j
Joe
BitTorrent Multi-Search engine?
Anyone here use Torrents? I found this multi-search engine for Torrents. I thought you guys might be interested? Click Here: TorrentPond.com URL: http://www.torrentpond.com/
Views: 313   Replies: 0
Last Post: Apr 19, 2006 11:34pm
by Joe
s
Sunnie
schrijven
Elke avond wil ik slapen om daarna Óf A: gewoon te merken dat het allemaal een boze droom is geweest en ik weer weet wat ik wil en voel. Óf B: gewoon niet meer wakker te worden en ontdekken of Beer gelijk heeft gehad. Ik wil niet meer de onzekerheid. Ik wil nie...
Views: 379   Replies: 0
Last Post: Apr 24, 2003 3:08pm
by Sunnie
vraag me af
Mannen... ja dus toch maar. Dit onderwerp. Ik laat een man dichterbijkomen, een mooie man, met krachtige prachtige helende handen. Een knappe vent, die opgewonden wordt door mij,en dat behoedzaam en bijna schuldig vertelt. Ik voel mij vereerd. Maar voel het ni...
Views: 386   Replies: 0
Last Post: Apr 24, 2003 2:47pm
by Anonymous
d
Dani
angst
Ik gamaar brainstormen, weet niet hoe ver ik ermee kom nu, omdatikook een stukje op het prikbordheb gezet. Ik lijk zo moedig, zo avontuurlijk. Dat ben ikook. Toch ben ik ook stikbang voor nieuwe dingen. Angst verstopt zich, uit zich vaak anders dan door een angst...
Views: 297   Replies: 0
Last Post: Apr 21, 2003 2:26am
by Dani
l
Lisa
lees en huiver :-)
Op aanraden van een dame van hartzaken plaats ik ook eens weer een stukje op discus.Alleen hoe begin je dat is altijd de moeilijkheid.Zoals sommige van jullie misschien al weten heb ik sinds kort weer een nieuwe liefde in mijn leven en daar wil ik jullie graag wat ov...
Views: 363   Replies: 0
Last Post: Apr 15, 2003 1:02pm
by Lisa
f
Fab
hond...
Hallo dames, Had me eigenlijk voorgenomen om niets meer op het discussiebord te plaatsen, maar nu zit ik toch echt ergens me, waar ik niet uitkom en waardoor ik me zo rot voel. Zoals sommige dames op deze site weten, heb ik al jaren last van hyperventilatie, straat...
Views: 360   Replies: 0
Last Post: Apr 13, 2003 11:17am
by Fab
d
Dani
keerpunt
Het vorige onderwerp moet eigenlijk "keerpunt" heten. Jullie, tover-dames,Kun je titels ook veranderen? En wat ik schreef over nog niet samnewonen in mijn stukje, dan moet je eerst een vrouw hebben, toch? Gewoon leven in het hier en nu en wat de dagen brengen....
Views: 316   Replies: 0
Last Post: Apr 12, 2003 12:36am
by Dani
al eens eerder geplaatst
Zien jullie in je leven ook dergelijke keerpunten? Ik zou ze graag horen, delen. Jouw werk bijvoobeeld, Carina, hoe ervaar je het nu? Soms is het moeilijk, vind ik, om vernieuwingen een plekje te geven. Dat gaat ook met van alles gepaard. Alle goede nieuwe dingen...
Views: 283   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2003 9:42am
by car maar door da...
samenwonen enzo ;-)
Even een nieuwe discussie.... nou ja.... discussie Zoals jullie allemaal vast en zeker allaaang weten ga ik na 2 jaar mezelf op orde gezet te hebben dat van mijn liefste op haar kop zetten Ik ga in augustus samenwonen met de alder mooiste, leukste en liefs...
Views: 581   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 8:10am
by Camelot
blowen
Hahahahahaha Car en ik hebben vanavond een potje rummiecup gedaan, terwijl we stoned waren. We hebben zo gelachen Op de achtergrond stond de tv met Woodstock aan, een betere combinatie is er niet. Ik moest denken aan mijn studententijd. Ik heb toen ook veel geblow...
Views: 114   Replies: 0
Last Post: Apr 4, 2003 4:06pm
by mas en een beetj...
c
carina
5 juli meeting!!!!!!!!
Ok........... meedenken van jullie heeft geholpen. De nieuwe data is 5 juli! We verzetten hem nu niet meer!!!!!!!!!!!! gesellie groetjes carina
Views: 142   Replies: 0
Last Post: Mar 31, 2003 8:43am
by carina
mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje,
mereltje, mereltje, mermereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, eltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltje, mereltj...
Views: 137   Replies: 0
Last Post: Mar 31, 2003 5:26am
by mereltje
nieuw forum
Ik zou het op prijs stellen als mensen willen reageren op het nieuwe discussiebord idee........ Scheelt Car en mij nachten werk als de mensen hier het geen goed idee vinden.... *is van nature lui* hier kun je zien hoe het er ongeveer komt uit te zien als de pc n...
Views: 129   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2003 10:59am
by kim en car
meeting
Ons voorstel is om op zaterdag 17 mei of 28 juni een hartzakenmeeting te houden! Ik wil mijn huis dan openstellen en wie wil blijven slapen kan overnachten. Routebeschrijving en kostenplaatje volgt nog maar het wordt bij goed weer in ieder geval Hoek van Holland...
Views: 131   Replies: 0
Last Post: Mar 30, 2003 9:03am
by carretje en mass...
Een teken van 2 lezeressen-innen-sters-steuzes ;-)
Hier dan toch een reactie van 2 van de waarschijnlijk velen lezeressen Na een paar prikkies gelezen te hebben op het prikbord waarvan een paar echte noodkreten..waar 2 ridsters op witte paarden natuurlijk niet aan voorbij konden gaan hebben wij het er natuurlijk...
Views: 142   Replies: 0
Last Post: Mar 29, 2003 10:12am
by Camelot en dimmm
een dorp.....
Moet het even kwijt hoor. Ik ben in een klein dorpje opgegroeid, tussen mensen die christelijk zijn, er is wel steeds meer import dus de groep wordt steeds kleiner maar de kliek is er nog steeds. Geroddel achter je rug om, treiteren als dingen bekend zijn. Ik be...
Views: 85   Replies: 0
Last Post: Mar 28, 2003 10:24am
by carretje
r
Regina
reactie -R-
Ach Merel, wat een groot leed in zo'n klein ventje. En wat een zware confrontatie voor al deze kinderen. Mooi dat jij er bent voor hen. Kim, ik stuurde een poos geleden een column en twee gedichten naar het email adres van Hartzaken. Open je deze nog? Lieve...
Views: 83   Replies: 0
Last Post: Mar 27, 2003 5:12am
by Regina
waar gaat het heen...
hee lieve mensjes ik ben de afgelopen week erg weinig online geweest... Reden crisis hier in gaanderen... Denk dat dit een lang verhaal gaat worden, maar ik moet het even kwijt. Vorige week woensdag kwam ik op mijn stage en daar kwam ik tot de schokkende on...
Views: 119   Replies: 0
Last Post: Mar 27, 2003 3:49am
by mereltje
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet