Das Buessing-Forum
Willkommen in unserem Forum. Immer offen fuer Ihre Nachrichten / Welcome to our forum. Feel free to post a message.

Return to Website

Antwort/Reply
  Forum

Subject:   Liveries and Scale Drawings of Buessing 5000 to 8000 Lorries
Name:   Paul Sennant
Date Posted:   Sep 8, 06 - 9:33 PM
Email:   pmsennant@aol.com
Can any of the visitors to this excellent web-site advise me where I can buy copies of coach-builders drawings of any of the post-war normal-control Buessings, such as the 5000, 7500 and 8000. I want to build a large radio-controlled model of one and require the correct dimensions.
I would also like to know the names of any German operators of these Buessings which had attractive liveries.
I intend fitting a dropside and canvas body to the lorry and the trailer it will pull.
Sorry I can't write this in German, but I have added a 'Babel fish' translation below (which I hope can be understood)
Thanks for your help.
Paul in England

Grüße von Lancashire,
machen irgendwelche der Besucher zu dieser ausgezeichneten Web site beraten mich ein, wo ich Kopien der Reisebus-Erbauer Zeichnungen von irgendwelchen der NachkriegsNormalsteuerung Buessings, wie die 5000, die 7500 und 8000 kaufen kann. Ich möchte ein großes Radio-kontrolliertes Modell von einem errichten und die korrekten Maße erfordern. Ich möchte auch die Namen aller deutschen Operatoren von diesen kennen Buessings, das attraktive Livreen hatte. Ich beabsichtige, einen dropside und Segeltuchkörper zum Lastwagen und zum Anhänger passend, die er zieht. Traurig kann ich nicht dieses auf Deutsch schreiben, aber ich habe eine ' Babel Fisch' Übersetzung unterhalb (die ich kann verstanden werden hoffe), des Dankes für Ihre Hilfe hinzugefügt.
Paul in England

Antwort/Reply
  Forum

powered by Powered by Bravenet bravenet.com